For HIK Fodbold og klubbens sponsorer var d. 6. marts 2018 startskuddet til et nyt, sjovt koncept, der involverer vores samarbejdspartnere og førsteholdsspillere på en helt ny måde.
På denne dato afholdt HIK nemlig en lille event hos Ronaldo’s i Kildeskovshallen, hvor klubben introducerede en ny måde at blive eksponeret på.
I sin enkelthed går konceptet ud på, at 11 af vores loyale sponsorer køber retten til reklame på to spillere hver – og derfor blev der trukket lod om spillerne i bedste UEFA stil med bowle og klapsalver, da spillerne én for én blev trukket.
På forhånd var vores spillertrup delt op i to grupper: de unge og de erfarne, hvorved alle sponsorer burde få pæne chancer for at blive eksponeret i hver kamp.
Hele initiativet følges op med et internt managerspil, der kører igennem hver halvsæson for spillere og sponsorer, og hvor der vil være attraktive præmier til vinderne.
Managerspillet følger reglerne fra andre spil, hvor mål, assists, clean sheets, kampdeltagelse o.s.v. giver points. Der har derfor også været stor opmærksomhed fra både spillere og sponsorer efter den første kamp, der har givet følgende resultat og stilling:
Lego Wear
Carl Lange
Gustav Therkildsen
14 points
Brizze
Lukas Christoffersen
Rasmus Johansson
12 points
Brøchner Hotels
Jonathan Lålå
Wilson Henningsen
8 points
Tim Price Coaching
Andreas Smed
Lucas Christensen
6 points
Fredskilde Vin
Jesper Riisgaard
Mathias Mejer
5 points
Ronaldo’s
Ahmed Iljazovski
Mathias Olsen
2 points
Cafe HIK
Jonas Hebo
Lasse Petersen (gult)
2 points
Lalucci
Frederik Kjøbæk
Kristoffer Wichmann
1 point
Edelskov
Jakob Thorup
Martin Andersen
1 point
Hellerup Låse
Esben Madsen
Ruben Pedersen
1 point
CEI
Christian Møller
Adam Riis
1 point
Flere nyheder
[dc_social_feed id=”511″]