Fodbold, Forside

For HIK Fodbold og klubbens sponsorer var d. 6. marts 2018 startskuddet til et nyt, sjovt koncept, der involverer vores samarbejdspartnere og førsteholdsspillere på en helt ny måde.

På denne dato afholdt HIK nemlig en lille event hos Ronaldo’s i Kildeskovshallen, hvor klubben introducerede en ny måde at blive eksponeret på.

I sin enkelthed går konceptet ud på, at 11 af vores loyale sponsorer køber retten til reklame  på to spillere hver – og derfor blev der trukket lod om spillerne i bedste UEFA stil med bowle og klapsalver, da spillerne én for én blev trukket.

På forhånd var vores spillertrup delt op i to grupper: de unge og de erfarne, hvorved alle sponsorer burde få pæne chancer for at blive eksponeret i hver kamp.

Hele initiativet følges op med et internt managerspil, der kører igennem hver halvsæson for spillere og sponsorer, og hvor der vil være attraktive præmier til vinderne.

Managerspillet følger reglerne fra andre spil, hvor mål, assists, clean sheets, kampdeltagelse  o.s.v. giver points. Der har derfor også været stor opmærksomhed fra både spillere og sponsorer efter den første kamp, der har givet følgende resultat og stilling:

 

Lego Wear

Carl Lange

Gustav Therkildsen

14 points

Brizze

Lukas Christoffersen

Rasmus Johansson

12 points

Brøchner Hotels

Jonathan Lålå

Wilson Henningsen

8 points

Tim Price Coaching

Andreas Smed

Lucas Christensen

6 points

Fredskilde Vin

Jesper Riisgaard

Mathias Mejer

5 points

Ronaldo’s

Ahmed Iljazovski

Mathias Olsen

2 points

Cafe HIK

Jonas Hebo

Lasse Petersen (gult)

2 points

Lalucci

Frederik Kjøbæk

Kristoffer Wichmann

1 point

Edelskov

Jakob Thorup

Martin Andersen

1 point

Hellerup Låse

Esben Madsen

Ruben Pedersen

 1 point

CEI

Christian Møller

Adam Riis

 1 point