Forside, Generelt, Tennis

Ønsker du at være en del at Danmarks bedste klub, så har du muligheden nu.

Hellerup Idræts klub (HIK) søger en ansvarsfuld drifts- og serviceansvarlig til at indgå i drift, vedligeholdelse og optimering af vores idrætsanlæg med start fra 1. september 2020.

Hvem er vi?

HIK er en forening med cirka 4200 aktive medlemmer, som befinder sig på flere lokationer i Gentofte Kommune, hvilket gør os til en af Danmarks største idrætsforeninger. Klubben fungerer med fælles medlemskab og administration i de tre afdelinger. Medlemmer dyrker deres sport indenfor de tre afdelinger, HIK på nuværende tidspunkt beskæftiger sig med – tennis, fodbold og håndbold.

Vi driver for nærværende 18 udendørs-tennisbaner fordelt på tre anlæg, samt 10 indendørs-tennisbaner på Hartmannsvej 37, hvor også HIK’s administration holder til. På vegne af Gentofte Kommune driver vi ligeledes det sportslige område ved Maglegårdshallen. Her forefindes tre fodboldbaner og to håndboldhaller, samt en række mindre områder, som relaterer sig til sport.

HIK har i alt 130 ansatte fordelt på de tre sportslige afdelinger, hvoraf 10 er ansatte i administrationen og driften.

Hvem er du?

Vi søger en erfaren driftsmedarbejder, gerne med en håndværksmæssig baggrund og med ledererfaring.

Vi ser gerne, at du har erfaring fra en tilsvarende stilling som drifts- eller halassistent, én som har erfaring med vedligeholdelse af tennisbaner eller erhvervserfaring som gartner. I opgaveløsningen indgår anvendelse af traktorer og andet maskineri, hvorfor du skal have kørekort.

Personlige egenskaber:

  • Du har interesse for idræt samt kendskab til frivilligt foreningsliv.
  • Du brænder for dit job, er samarbejdsorienteret og serviceminded.
  • Du er en naturlig leder, der går forrest.
  • Du tager initiativ, arbejder selvstændigt og har hænderne skruet rigtigt på.
  • Du sætter en ære i, at idrætsanlægget præsenterer sig fra sin bedste side.
  • Du har viljen, lysten og kompetencerne til at løfte varierende opgaver.

 

Opgaver

Vi tilbyder et job med afvekslende opgaver inden for vedligeholdelse og drift af vores anlæg, både udendørs og indendørs samt vagttjeneste. Du vil få ansvaret for kommunikationen med vores eksterne partnere i driften, såsom de eksterne banemænd, håndværkere, gartnere samt rengøringen. Du bliver ansvarlig for et lille team på fem ansatte, og du refererer til direktør Thomas Nielsen.

Dine opgaver bliver primært:

  • Tilrettelægge arbejdet for drift og vedligeholdelsesafdelingen i HIK.
  • Generelt tilsyn og kontrol af anlæg.
  • Vedligeholdelse af udendørs og indendørs arealer.
  • Vedligeholdelse af grønne arealer og tennisbaner.
  • Diverse reparationer på anlægget.
  • Deltagelse i vagtordning.
  • Servicering af de tre afdelinger samt trænere og medlemmer.
  • Diverse ad hoc-opgaver.

 

Ansættelsesvilkår

Du tilbydes en spændende hverdag i en seriøs og dynamisk organisation, hvor vi vægter engagement og et godt humør højt.

Arbejdstiden er 37 timer om ugen, og der tilbydes løn- og pensionsordning efter kvalifikationer. Den primære arbejdstid ligger i dagtimerne, men opgaver i weekender og morgen/aften må påregnes.

Ren straffeattest samt kørekort skal kunne fremvises på opfordring, og der vil blive indhentet en børneattest ifm. ansættelsen.

Ansøgning og cv sendes elektronisk til HIK’s direktør Thomas Nielsen på tn@hik.dk senest onsdag den 1. juli 2020 kl. 12.00.

Vi holder samtaler fredag den 3. juli.

Måtte der være spørgsmål vedrørende stillingen, kan Thomas Nielsen kontaktes på tlf. nr. 53626847.

Vi ser frem til at høre fra dig.